מאמרים על מיטות מתכווננות

כל הסיבות לקנות מיטה מתכווננת חשמלית

מהם היתרונות של מיטה מתכווננת ומהם ההבדלים בין מיטה מתכווננת חשמלית לבין מיטה מתכווננת רגילה

 

מדוע כדאי לזוג לרכוש מיטה חשמלית זוגית ולא 2 מידות יחיד? כל התשובות נמצאות בהמשך!

הרעיון של המיטה המתכווננת
כולנו מכירים את המיטה הרגילה, השטוחה. אבל מה מיוחד כל כך במיטה המתכוונת? אם כן, המיטה המתכווננת, בשונה מהמיטה הרגילה, מחולקת לשלושה חלקים: החלק העליון של הראש והצוואר, החלק המרכזי של הגב והחלק התחתון של הרגליים. חלקים אלו יכולים לזוז ולשנות זווית וכך ניתן להרים את הראש או את הרגליים בהתאם לרצון והצורך של הנמצא בה.

תנוחת השינה
היות שכולנו רוצים וצריכים שינה טובה בלילה, חשוב שנוכל להגיע לתנוחת שינה טובה ונוחה במיוחד. כשתנוחת השינה נוחה, קל יותר להגיע לשינה עמוקה וטובה, שנותנת את הכוחות הדרושים ליום שלמחרת, על מנת שנוכל לתפקד כראוי בעבודה, בלימודים ובכל משימות היום יום האחרות שלנו. מיטה מתכווננת חשמלית יכולה לעזור לנו לישון טוב יותר ובקלות.

דבר נוסף, שחשוב לדעת לגבי שינה טובה הוא, שבזמן השינה מתקיימים בגוף תהליכים שונים חיוניים לגוף. לדוגמה, מופרשים הורמונים האחראיים על מצב הרוח והם אלו העוזרים לשמור על מצב רוח טוב במשך היום ואף עוזרים במניעת דיכאון.

הבדלים בין המיטות
בתחילה עסקנו בהבדל בין מיטה רגילה לבין מיטה מתכווננת. עכשיו ראוי לעסוק בהבדל בין מיטה מתכווננת חשמלית לבין מיטה מתכווננת רגילה. ובכן, שתי המיטות מתכווננות ומאפשרות שינוי תנוחה באמצעות שינוי הזווית של חלקי המיטה השונים. ההבדל בין שתי המיטות הוא בכך, שכדי לשנות זווית במיטה המתכווננת הרגילה אתם נדרשים לקום ולשנות באופן ידני ולעומת זאת, מיטה מתכווננת חשמלית משנה תנוחות באמצעות שלט, המחובר למנגנון של המיטה וכך ניתן לעשות בקלות ומתוך המיטה עצמה.

לגיל הזהב
אם אתם מחפשים דרך לפנק ולהקל משמעותית על חייהם של בני גיל הזהב, מיטה מתכווננת חשמלית היא הפתרון המושלם עבורכם! זאת, משום שמבוגרים רבים מתקשים לישון שינה איכותית וקשה עוד יותר לשנות תנוחות עד למציאת התנוחה הטובה ביותר עבורם. המיטה המתכווננת החשמלית יכולה לעזור להם לעשות זאת בקלות. כמו כן, מי שמתקשה במעבר בין שכיבה לישיבה ולהפך, יכול להיעזר במיטה על ידי הרמת החלק העליון שלה וכך המעבר בין התנוחות הוא קטן וקל יותר. מעבר זה בין התנוחות יכול לשפר משמעותית את איכות החיים שלהם ולעזור להם להיות עצמאיים יותר.

לבני נוער
גם בגיל הנעורים אפשר ליהנות מאוד מהיתרונות של מיטה מתכווננת חשמלית. כידוע, בגיל הנעורים ישנה גדילה מאוד משמעותית וחשוב לדעת, שהורמוני הגדילה עובדים בעיקר במהלך שנת הלילה. לכן חשוב לספק לבני הנוער את התנאים המיטביים לשנת לילה טובה. יתרון נוסף לגבי מיטות מתכווננות לבני נוער הוא, שהן מאפשרות להם להיות במיטה ולעסוק במה שמעניין אותם: ספר, משחק מחשב, יצירת קשרים עם הסלולרי ועוד. חשוב לציין, שהיתרונות של מיטה מתכווננת לבני נוער נכונים גם לגבי ילדים.

לזוגות
זוגות רבים נהנים לישון ביחד, אבל לא נהנים מהמיטה המתכווננת, בעיקר בשל אי הבנת המנגנון של המיטה הזוגית ולכן חשוב לתת את המידע הנחוץ. הדבר העיקרי שחשוב לדעת הוא, שבמקרה של מיטה מתכווננת חשמלית זוגית, יש שני מנגנונים נפרדים, אחד לכל צד של המיטה. כלומר, כל אחד יכול למצוא לעצמו את התנוחה המתאימה לו בלי להשפיע על הצד השני של המיטה. לדוגמה, צד אחד של המיטה יכול לעבור לתנוחת ישיבה ולקרוא ספר, בעוד שהצד השני נמצא בתנוחת שכיבה וישן. כמו כן, היות שלכל צד יש מנגנון משלו, לכל צד של המיטה יש גם שלט משלו וכל אחד יכול לשלוט מהמיטה בתנוחה שלו.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *