עוד יתרונות בריאותיים של מיטות מתכווננות

מיטה מתכווננת

מיטה מתכווננת

מיטה מתכווננת

מיטה מתכווננת

מיטות מתכווננות משפיעות על בריאות גופנו, על כאבי הגב שלנו (וגם על אלה שנמנע), על דום נשימה, נחירה, עיכול ופצעים, מה שמהווה יתרון בריאותי גדול, גם כדי למנוע סבל בעתיד.  


כאבי גב
כאבי גב היא אחת המחלות הקשות ויכולה לגרום לכאבים חמורים. עם זאת, זוהי למרבה הצער מחלה שרבים מאיתנו צריכים להתמודד עמה, במיוחד ברגע שאנחנו מתחילים להגיע לגיל מבוגר יחסית. לכן חשוב לעשות כל מה שביכולתנו כדי לוודא שאנחנו יכולים לשמור על הגב שלנו בריא ומטופח ולמנוע ממנו להידרדר.

ישנן דרכים רבות ושינויים רבים שאנחנו יכולים לבצע מדי יום על מנת לשמור על הגב שלנו, כמו שינוי האופן שבו אנו מרימים חפצים כבדים. עם זאת, דבר אחד שרבים מאיתנו שוכחים הוא הדרך שאנחנו ישנים. שינוי התנוחה בה אתה ישן יכול לבצע שינוי גדול לבריאות הכללית שלך ואף למנוע כאבים ואלמנטים בריאותיים שונים באופן ספציפי.

עם מיטות מתכווננות ניתן לשנות את תנוחת השינה בדיוק כפי שאתה רוצה. זה ברוב המקרים מתבטא בשתי נקודות עיקריות: האפשרות לשים את הראש זקוף ולהוריד את הרגליים או לחזור למצב שטוח לחלוטין.

ניתן לכוון מיטות מתכווננות לעמדה שתתאים באופן הדוק לקווי המתאר של גופך, מה שיכול לשמור על הגב שלך. זה יכול למנוע מצבים בהם הגיד נלכד ליד בסיס עמוד השדרה (עצב זה כואב מאוד כאשר הוא נמצא תחת לחץ). באמצעות תמיכה בבסיס עמוד השדרה, ניתן לשמור על עמוד השדרה ישר ולעזור למנוע עצבים לכודים ולשחרר את אלו שנתקעו.

בעזרת שיפוע המיטה תוכל גם לשמור מפני לחץ על הגב שלך. זה שימושי למניעת התעוררות בלילה ומניעת פגיעה בעמוד השדרה הרגיש יותר. באמצעות מיטות מתכווננות תוכל גם לתמוך בראשך, ולא תצטרך לצבור כריות רבות מדי שעלול לגרום לכאב בצוואר וכאבי ראש.

לדום נשימה ונחירה
אם אתה נוהג לנחור בלילה, ניתן להשתמש בשיפוע של מיטה מתכווננת על מנת לעזור לשפר את המצב. אחת הסיבות העיקריות לנחירות היא שקנה הנשימה סוגר על משקל הצוואר, וזה גורם לאוויר לעשות רעש נחירות כשהוא עובר דרכו. כשאתה משעין את עצמך זקוף מעט בעזרת מיטות מתכווננות, ניתן לשנות את הכיוון של כוח הכבידה, כך שלא יפריע לקנה הנשימה שלך. אז תוכל לצמצם את הצליל של הנחירות ולשפר את איכות השינה שלך.

הדבר חשוב במיוחד למי שנוחר עקב דום נשימה בשינה. דום נשימה בשינה הוא מצב שבו האדם מתעורר לסירוגין במשך כל הלילה בגלל שנשימתו נעצרת. זה לא רק יכול לפגוע באיכות השינה, אלא גם עלול להיות מסוכן אם מפסיקים לנשום במשך זמן רב מדי. שינוי המיקום שלך לא יפתור את הבעיה של דום נשימה בשינה, אבל יכול להיות השפעה חיובית על סוגים מסוימים של דום נשימה חסימתית.

לעיכול
שינה עם גוף מעט זקוף מסייע לגופך לעבד מזון במהלך הלילה, ויכול להועיל מאוד לעיכול. לא מומלץ ללכת לישון על בטן מלאה מדי בכל מקרה, אבל אם אכלת בכל זאת רבה לפני השינה, שימוש במיטות מתכווננות יעזור לך בעיכול בריא של המזון.
לנפיחות

לפצעים
אם אי פעם נקעת או שברת יד או רגל, או שנפצעת בדרך כלשהי, כדאי להרים את המקום כדי למנוע את הכאב. לעתים קרובות תוכל להשתמש בכרית לצורך זה, אבל כנראה שתזיז אותה במהלך הלילה. על ידי שימוש במיטות מתכווננות אתה יכול לתת לעצמך העלאה טובה יותר ובכך לעזור להפחית את הנפיחות. מי שיש לו עבודה רבה על הרגליים במשך היום, יכול להפיק תועלת לרגליו הנפוחות בבואו הביתה. על ידי הרמת הרגליים אפשר לא רק להרגיש הרבה יותר טוב, אלא גם לסייע בבעיות כגון דליות שנוצרו בגפיים התחתונות.