מאמרים על מיטות מתכווננות

מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים

שני הפרמטרים החשובים ביותר בחיפוש המיטה הטובה ביותר הם נוחות ואחסון, מרבית המיטות המוצעות בשוק לא מאפשרות את השילוב האיכותי של השניים.

במקום בו מבלים כשליש מהחיים, מיטה מתכווננת או אם תרצו מיטה חשמלית המשולבת עם מזרון איכותי, הן בגדר חובה בכל בית בישראל – בסוויס סיסטם דואגים לשלב את טופ המיטה המתכווננת עם טופ ארגז המצעים, לשילוב אידאלי במיטה זוגית, מיטה וחצי או מיטת יחיד.

מיטה מתכווננת היא פסגת הנוחות

עד להמצאת המיטה החשמלית ויכולת כיוון המזרון, היינו צריכים להסתדר עם הוספת כריות, שכיבה בתנוחות שונות לצורך צפייה בטלוויזיה, התמודדות עם בעיות אורתופדיות המצריכות מעבר לתנוחות שינה שונות והתמודדות עם העלאת ראש המיטה בצורה ידנית.
עידן המיטה המתכווננת עבר שיפורים משמעותיים עם השנים וכיום כל אחד יכול לרכוש לעצמו מיטה מתכווננת חשמלית במחירים שונים, כאשר המזרון משולב עם מנגנון חשמלי מתקדם ושלט לכיוון המזרון.
בעזרת המנגנון החשמלי של המיטה המתכווננת, תוכלו לשנות את מיקום המזרון באזורי הרגליים, הגב, הראש והצוואר.

שליטה על צורת המזרון היא שליטה על השינה שלכם, תנוחות השינה משתנות מאדם לאדם וכדי להימנע מבעיות אורתופדיות חוזרות או להתמודד עם מצבים רפואיים שונים קבועים, כיוונון צורת השינה שלכם באמצעות המיטה החשמלית מאפשרת לכם למקסם את פוטנציאל הנוחות בזמן השינה.
שינה טובה כתוצאה מהתאמת המזרון באופן אישי היא שינה איכותית, כזו המשפיעה על מהלך היום שלכם ובמידה ומדובר בילדים, צורת השינה יכולה להשפיע אף על תהליך הגדילה.
המזרון המתכוונן לא מסייע רק לאוכלוסיות מיוחדות כמו ילדים, נוער, קשישים ונכים – כל אחד מאיתנו יצטרך לכוון את המזרון שלו בהתאם לצרכים שלו: שימוש בפלאפון, עבודה עם המחשב נייד, כל מצב קריאה ואפילו צפייה בטלוויזיה.

מיטה חשמלית זוגית, מיטה וחצי או יחיד
מיטות מתכווננות יכולות להגיע בגדלים ואיכויות שונות, הכל בהתאם ליכולות והתקציב אותו אתם מעמידים להשקעה ארוכת טווח כמו מיטה מתכווננת איכותית.
טרם בחירת כל מיטה עליכם להבין את הצורך שלכם, מיטת יחיד יכולה להתאים לאדם שאינו מארח ומחפש מיטה עבורו בלבד, מיטה שכזו לרוב נפוצה בקרב ילדים טרם תהליך ההתבגרות.
מיטה וחצי חשמלית היא מיטה נפוצה מאוד בקרב ילדים ונוער, כזו המסייעת לתהליך הגדילה התקינה של ילדכם, כמו כן מיטה זו נפוצה לאנשים החיים לבדם ואינם מארחים באופן קבוע.

אם כל המיטות היא מיטה חשמלית זוגית, מיטה מתכווננת ומפוארת המגיעה עם מנגנון נפרד לכל מזרון לשליטה נפרדת, בגדלים ובעיצובים שונים בהתאם לתקציב, גודל החדר וצרכים נוספים.
סוויס סיסטם מאפשרת לכם לבחור את המיטה המתכווננת הבאה שלכם מתוך מגוון גדול של מיטות מעוצבות ומותאמות אישית באמצעות המנגנון החשמלי של המזרון.

פתרון אחסון מושלם: ארגז מצעים גדול
חלק חשוב בנוחות חדר השינה היא היכולת להיות שקטים עם פתרונות האחסון, כאשר רובנו זקוקים נואשות לארגז מצעים כפתרון אחסון למצעים וחפצים חשובים נוספים.
מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים מאפשרת לכם לישון בשקט בידיעה כי תאלצו לקנות ארונות נוספים ולהעמיס רהיטים נוספים בבית, כל ארגזי המצעים מבית סוויס סיסטם כוללים מרחב גדול ואפשרות אחסון מרבית.
שילוב חכם של מנגנון המיטה החשמלית עם ארגז המצעים, מאפשר לכם ליהנות משליטה מתקדמת על המזרון שלכם עם נוחות מקסימלית ושילוב של ארגז מציעים גדול החשוב למרבית הבתים בישראל.
סוויס סיסטם עומדת מאחורי מוניטין איכותי רב שנים, עם מיצוי מלא של הפוטנציאל הגלום במיטה המתכווננת כפסגת נוחות ופתרון אחסון מושלם לחדר השינה שלכם.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *