מאמרים על מיטות לילדים ולנוער, מאמרים על מיטות מתכווננות

מיטה מתכווננת לילדים

הילדים גדלים כל כך מהר נכון? ואז מגיע הרגע שאתם צריכים לרכוש להם מיטה בפעם הראשונה! אבל אז אתם נתקלים בכל כך הרבה סוגים ואופציות כמו מיטה וחצי, מיטה מתכווננת, מיטה נפתחת, מיטה חשמלית מתכווננת לילדים, מיטה מתכווננת עם ארגז מצעים, מיטה אורטופדית וכו’..

הורים רבים מתלבטים האם לקנות מיטה מתכווננת לילדים שלהם בגלל המחיר אך העובדה החשובה היא לא המחיר אלא הנוחות, בריאות והשינה הרציפה. במאמר זה נסביר בדיוק למה מיטה מתכווננת היא כל כך מומלצת ולמה במיוחד מומלצת לילדים וילדות.

האיכויות של המיטה המתכווננת
התכונה הייחודית של המיטות המתכווננות היא היכולת שלהם לשנות את הזוויות של החלקים השונים בגוף בלחיצת כפתור. הכוונה היא לכך, שמיטה מתכווננת מחולקת לחלקים, אותם ניתן להזיז בעזרת שלט וכך הישן בה יכול ליצור לעצמו את התנוחה המושלמת עבורו בכל רגע נתון ובלי לצאת כלל מהמיטה לצורך כך.

עניין של גודל
מיטות מתכווננות יכולות להתאים לכל אחד ובכל גיל, כאשר לכל גיל יש את המאפיינים שלו. לדוגמה, אנשים מבוגרים יעדיפו ודאי מיטה מתכוננת זוגית, בה ניתן להתרווח בשניים כאשר כל צד נשלט בנפרד ויכול לשנות את זוויותיו בהתאם לצורך של מי שנמצא בצד הזה. כלומר, כל אחד מבני הזוג יכול להתאים לעצמו את התנוחה הרצויה לו בלי להשפיע כלל על הצד השני. כמו כן, ניתן גם לרכוש מיטת יחד מתכווננת או מיטה וחצי.

היתרונות של מיטה חשמלית מתכווננת לילדים
שלב הילדות הוא שלב מאוד מיוחד בחיינו מבחינות רבות, כאשר אחת מהן היא הגדילה המשמעותית מבחינה פיזיולוגית וכמו כן, גם ההתפתחות המוטורית, הקוגניטיבית והרגשית. כל אלו ביחד, יוצרים עומס רב על ילדינו לאורך היום וזוהי הסיבה לכך, שבשעות השינה שלהם בלילה חשוב להעניק להם מנוחה כזו, שתמלא אותם במספיק אנרגיות כדי להתחיל למחרת יום חדש מלא בהתפתחויות חדשות ונוספות. עד ללילה הבא.

גדילה לילית
מכירים את זה, שאתם מרגישים כאילו הילדים הולכים לישון בגובה מסוים וקמים בבוקר גבוהים יותר? והמכנסיים שהתאימו להם לפני שבוע פתאום קצרים מדי? ובכן, יש לכך סיבה! במהלך שנת הלילה מופרשים הורמוני הגדילה שלנו וכדי לאפשר לגדילה של הילדים להתקיים באופן מיטבי, צריך לספק להם את תנאי השינה הטובים ביותר עבורם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מיטה מתכווננת, שתאפשר להם שינה בתנוחה טובה ונוחה, שתאפשר להם שינה רציפה ועמוקה לאורך כל הלילה.

בחירת מיטה מתכווננת לילדים
כאמור, לכל גיל יש את המאפיינים שלו ואחד המאפיינים הבולטים אצל ילדים הוא קצב הגדילה שלהם. אם כן, כאשר אתם בוחרים מיטות מתכוננות לילדים שלכם חשוב לחשוב גם לטווח הארוך. כלומר, הילד אמנם היום בן עשר, אבל בעוד שנתיים הוא כבר יהיה נער צעיר בן שתיים עשרה ובהחלט יתכן, שמיטת יחיד לא תספיק לו. במקרה כזה, אנשים רבים בוחרים לקנות מראש מיטה בגודל של מיטה וחצי וכך ליהנות ממנה לאורך שנים.

למרות ההמלצה החמה לתכנן קדימה, לא תמיד שטח החדר מאפשר להציב מיטה בגודל של מיטה וחצי ובמקרים אלו, מוטב לקנות מיטה מתכווננת בגודל של מיטת יחיד ולהשאיר לילד, שיגדל בקרוב להיות נער, קצת יותר מרחב בחדר לשימושים שונים.

מעבר למיטה – מזרון מתאים
מיטות מתכווננות לכשעצמן הן מפנקות ונוחות, אבל חשוב גם להתאים להן את המזרן המתאים. בדומה למיטה רגילה, כך גם עם מיטה מתכווננת, מזרן לא איכותי יוביל לינה לא טובה ולעתים אף לכאבי גב! לכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע מתחום המיטות המתכווננות ולבחור עבור המיטות של ילדיכם את המזרנים האיכותיים ביותר. כך תוכלו ליצור עבורם את התנאים המיטביים לשינה עמוקה ורציפה בכל לילה מחדש עם תמיכה מלאה לגב ולשאר חלקי הגוף שלהם, העובר תהליכים מורכבים כל כך בתוך זמן קצר כל כך.

מחשבה לעתיד
מספר שנים אחרי רכישת המיטה הראשונה לילדים שלכם תצטרכו לשדרג את המיטה.. הילד גדל וכך גם המיטה צריכה לגדול..אם רכשתם לילד שלכם מיטת יחיד הרי שבגילאי 12-17 הוא כבר יהיה חייב לקבל מיטה וחצי כי המיטה תהיה קטנה מאוד עבורו ולא יהיה לו נוח. לכן לפני שרוכשים מיטות ילדים ונוער צריך לשקול ולהסתכל קדימה שמא שווה לכם לרכוש מיטה וחצי מגיל קטן וכך היא תשרת אותו לאורך זמן רב.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *