מאמרים על מיטות מתכווננות

מיטה מתכווננת מומלצת

העובדה שהמיטה יכולה להתכוונן ולשנות מצבים מהווה יתרון גדול לפלחים רבים באוכלוסיה.

לדוגמה, מי שאוהב לקרוא או לצפות בטלוויזיה לפני השינה, מי שאוהב לעבוד עם המחשב במיטה, מי שסובל מבעיות רפואיות שונות כדוגמת בצקות ברגליים, בעיות נשימה וכדומה. כל אלו ועוד יכולים להרוויח משמעותית מהאפשרות לשהות במיטה בתנוחות שונות בהתאם לצורך באותו הרגע.

מה הצורך שלך?
כדי לבחור את המיטה המתאימה לכם ביותר חשוב, לפני הכל, להבין מהם הצרכים שלכם. זאת, משום שישנם סוגים רבים של מיטות מתכווננות מבחינת גדלים, סוגי מנגנונים, פונקציות נוספות ועוד. השאלה היא, האם היא תענה על הצורך הספציפי שלכם? לכן כדאי מאוד להשקיע בכך מחשבה מראש ולתת לתשובות המתקבלות להנחות אתכם בבחירת המיטה.

פרמטר הגודל
אחד הפרמטרים החשובים ביותר בבחירת מיטה הוא הגודל. במקרה הזה, הוא בהחלט יכול לקבוע! הכוונה היא לכך, שיש להתאים את גודל המיטה לשטח החדר וככתוב לעיל – גם לצורך. למעשה, תוכלו למצוא מיטה מתכווננת מומלצת בכל הגדלים: זוגית, מיטה וחצי או יחיד. כמו כן, אם המיטה מיועדת לאדם גבוה, ניתן לרכוש מיטה מתכווננת ארוכה יותר לנוחות מקסימלית.

המנגנון
כאמור, ישנם שני סוגי מנגנונים של מיטות מתכווננות. יש מיטה מתכווננת חשמלית או מיטה מתכווננת עם מנגנון מכני. המנגנון המכני אומר, שכדי לשנות את הזוויות של חלקי המיטה יש לעמוד לצידה ולשנות ידנית את הזוויות ואילו במיטה עם המנגנון החשמלי ניתן לשנות את הזוויות באמצעות שלט המחובר ישירות למנגנון.

ההמלצה שלנו היא בחירה של מיטה מתכווננת חשמלית והסיבה לכך היא, שמנגנון זה מאפשר בחירה של התנוחה הנוחה ביותר מתוך המיטה עצמה. כמו כן, במידה ומדובר על מיטה לילדים או לקשישים, כך מתאפשר להם לזנות את הזוויות בעצמם וללא עזרה של אחרים.

היצרן
בחירה של מיטה מתכווננת מומלצת קשורה, בין היתר, גם ליצרן שלה. אם היצרן מוכר וידוע, הרי שקל יותר לסמוך עליו מבחינת איכות המיטה, שאמורה לשרת אתכם במשך שנים ארוכות, ומבחינת המנגנון שלה, בין אם הוא מכני או חשמלי. לאחר בחירת היצרן, חשוב לבחור בתבונה גם את המשווק. זאת, משום שהמשווק הוא זה שייתן לכם את השירות מבחינת אספקת המיטה והשירות לאחר מכן.

פונקציות נוספות
כאמור, ישנן מיטות מתכווננות עם פונקציות מיוחדות, מלבד האפשרות לשנות זוויות של שלושה חלקי המיטה. לדוגמה, ישנן מיטות בעלות חלוקה ליותר חלקים וכך הן נותנות תמיכה מלאה ליותר חלקים בגוף. פונקציה אפשרית נוספת היא פונקציה של עיסוי. אם אתם מחפשים מיטה מתכווננת מומלצת ומפנקת במיוחד, כדאי לבחור אותה גם לפי הפונקציות שלה וכמובן, לבדוק מול הספק מהן בדיוק.

לסיכום
בניגוד למיטה רגילה, למיטה מתכווננת יש יותר פרמטרים, המאפשרים התאמה מושלמת בין הצרכים שלכם לבין ההיצע בשוק. היות שכך, חשוב לבחון את הצרכים שלכם ובהתאם לכך לבחור את המיטה המתאימה ביותר למה שאתם צריכים ממנה היום ובעתיד.

מן הסתם, ככל שתבחרו מיטה יותר משוכללת, כך העלות שלה תהיה גבוהה יותר. יחד עם זאת, היות שהמיטה אמורה לשרת אתכם לאורך זמן ואיכות השינה שלכם חשובה מבחינות רבות, הן של הגוף והן של הנפש, כדאי להשקיע ולבחור מיטה מתכווננת מומלצת, גם אם תצטרכו לחרוג מעט מהתקציב שתכננתם לרכישה זו.

חזרה לרשימה

פוסטים קשורים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *